Cem Akkılıç Kamboçya’da

Demokrasi diyorlar…


1 Eylül günü Kadıköy İskele Meydanı büyük bir ihanete ev sahipliği yaptı…
 
Çevreyi rahatsız eden müthiş bir hoparlör gürültüsü ile başladı gösteri…

Binlerce PKK’lı terörist Türk polisinin koruması altında APO posterleri açtılar…

Dayanamadım bir polis memurunun yanına gidip sordum; bu sahne nedir?..

Sorumdan ne demek istediğimi anlamıştı…

Demokrasi…

Demokrasi diyorlar…

Markete giriyorum…

Aynı cevap…

Esnafa soruyorum…

Biz alıştık…

Demokrasi diyorlar…

Hakikaten millet alışmış manzaraya…

Teröristler Kadıköy’ü Diyarbakır Meydanı’na çeviriyor…

Kimseden tepki yok…

AKP iktidarı zamanında şehitlerin kemikleri yeterince sızladı...

İşin tuhafı onca şehit yakınından hiç tepki gelmiyor...

Sivilleşme, Askerin vesayetini bitirme, açılımlar dediler…

İşte sonuç bu…

Kukla Kürdistan kuruluyor…

Emperyalistlerin çıkarı için ne varsa yapılıyor…

TGB’ye birkaç çağrı yapmıştım miting anında… Hiç ses çıkmadı…

Bir okurum; keşke MHP’lilere haber verseydin dedi kinayeli olarak…

Herkes görmezden geldi, PKK paçavraları ile Kadıköy’ü esir aldı…


Cem Akkılıç

4 Eylül 2013

1 yorum:

Ali dedi ki...

Memleketi savaşa sürüklüyorlar ama akepe seçmeninin umurunda bile değil.bu millet ne çekti kafası bu kadar iyi?