Cem Akkılıç Kamboçya’da

Kol saati hediye edeceğim...



2007 yılından beri blog yazıyorum. Özellikle 2010 yılında açtığım TAKUNYA LİBİDOCUSU isimli bloğum kırılması neredeyse imkânsız ziyaretçi rekoru kırmış durumda. AKP’nin filtre koymasına rağmen hâlâ blogspotlar içinde dünyanın bir numarası. Evet; yanlış duymadınız, dünyada 2014 yılı itibariyle 7 milyon (yedi milyon) ziyaretçiye ulaşan başka bir blogspot yok. 

Blogspotlar Google ürünü olduğundan bu rekor daha fazla anlam kazanıyor benim için.

Birçok kişinin bildiği bu kısa bilgilendirmeden sonra asıl konuya geliyorum.

Her vatandaşa açık olan Savcılığın bilgi işlem dairesinden öğrendiğime göre hakkımda tamı tamına 98 dava açılmış… 

Blog yazmaya başladığım 2007 yılından itibaren hesaplarsak her yıla 16 dava düşmüş oluyor. Bunların birçoğu devam ediyor, bir kısmı ise takipsizlik ile sonuçlandı. Bir tanesinde 4.5 ay hapis cezası kesildi. Kesinleşmiş para cezaları da var.

İşin bu faslını da geçelim ve konuyu neden gündeme getirdim onu anlatayım.

Şahsıma 100’üncü davayı açan muhtereme kol saati göndereceğim. 

Hem de çakma kol saati falan değil, şöyle kallavi olanlardan hediye edeceğim.

İçinde; ölümsüz liderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün bir portresi olacak. Kayışına ise; dünyanın en çok okunan blog yazarı Cem Akkılıç’ın hediyesidir, baktıkça hatırlayın!.. diye not düşeceğim.  

Durduk yere neden böyle bir şey yapıyorsun hem saat yerine başka bir şey bulamadın mı diyenler olabilir.

Biliyorsunuz özellikle 2010 yılından sonra Yargı dincilerin eline geçtiğinden beri büyük haksızlıklar yaşadık. Ergenekon, Balyoz gibi uyduruk davalarla koskoca Türk Ordusu yok edilip, devşirildi…

Benim payıma da defalarca ev baskını, haksız yere bilgisayar ve telefonlarıma el koyma, geri vermeme, sahte Twitter mesajları gibi kanunsuzluklar düştü.

Hem tepki olarak hem de uğradığım kanunsuzlukları hatırlatmak için 100’üncü davayı açana kol saati hediye edeceğim.

NOT: Kol saatini kazanan kişi makarna, kömür gibi şeyler talep ederse kabul edilmeyecektir.

Cem Akkılıç
23 Aralık 2013 




2 yorum:

Çapulcu Mert dedi ki...

Abi yarın tez vakit sana 2 dava açıyorum :) saati ben kapacağım... süpersin sen abim.

Kemal Mütercimler dedi ki...

trajikomik bir yazı olmuş cem bey.yobazları sizin kadar kusturan başka birini tanımadım.aynen devam kardeşim.