Cem Akkılıç Kamboçya’da

Hangisi azdırıcı...


Herkes bilir, yıllardır dangalAK AKP'liler Atatürk'e ve dönemine çamur atarlar... Bu çamurlardan en çok nasibini alanlar ise; Atatürk döneminde yaşamış "çağdaş" kadınlarımızdır...

Hatta dangalAK yobazlar "çağdaş" kelimesini, adeta hakaret ve dalga geçmek için nükteleyerek kullanırlar...

Atatürk döneminden kalan binlerce fotoğrafı hepimiz gördük bu zamana kadar!..

O dönemin sıradan bir kadınını değil, güzellik kraliçesi olmuş, ülkemizi tanıtmış bir "güzelinin" fotoğrafını paylaşıyorum...

Hemen yanına; günümüzün AKP modeli "ŞABLON SIKMABAŞLI" türbanlı sıradan bir kadınını koyuyorum...

DangalAK yobazlar sürekli neden "genelleme" yapıyorsun diyerek çemkiriyorlar bana...

Türbanlı kızların tamamı "etek" giyiyor ve bacak etleri görünüyor... Alın size kanıtlı genelleme...

Ben hayatım boyunca "kafa kılı" görünce tahrik olan bir erkek görmedim ve duymadım...

Şimdi fotoğrafa tekrar dönelim...

Sizce hangisi azdırıcı? 😅

CEM AKKILIÇ
31 Temmuz 2016

Bundan tam 84 yıl önce bir Türk kızı Keriman Halis Belçika'da yapılan güzellik yarışması finalinde birinci oldu. Ülkemizi tüm dünyaya tanıttı. Atamız Keriman Halis'e soyadı kanunu gereğince; Ece soyadını verdi.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok doğru bir yazı.Keriman Halis ise gerçekten büyüleyici.Bizler kör değiliz ve türbanlı sürtüklerin halkerini görüyoruz sokaklarda kafelerde